NORMES DEL CURS 19-20 PER ALS ALUMNES DE CI (1r i 2n)
NORMES DEL CURS 19-20 PER ALS ALUMNES DE CI (1r i 2n)
1- Els alumnes entraran a l’escola per la porta que hi ha sota els porxos de
l’entrada principal (està senyalitzada).
2- L’entrada al centre és a les 9 del matí i a les 3 de la tarda. La porta es tancarà 5 minuts més tard. Si un
nen/a arriba tard per causes justificades, el responsable de l’alumne haurà de
passar per secretaria i signar la justificació del retard.
3- La sortida
del centre és a les 12:30h i a les
16:30h . A l’hora de sortir, les mestres acompanyaran als alumnes a la
sortida, per la mateixa porta d’entrada,
on hi ha d’haver la persona que els ha de recollir (pares, avis,…). A partir
d’aquest moment les mestres no es faran càrrec dels nens. En el cas que sigui
una altra persona qui hagi de recollir al nen/a, els pares hauran d’avisar a la
mestra i autoritzar-la per escrit a la secretaria del centre. Si un nen/a ha de
sortir de l’escola abans de l’hora, haurà de portar l’avís i el justificant a la seva mestra.
4- A partir del mes d’octubre els nens/es han de
venir amb la bata. I a partir de l’1 de juny no cal que la portin.
5- TOTA LA
ROBA que fa servir el nen/a a
la classe (anorac, abric, jaqueta, bata, tovalloleta …) ha d’estar marcada amb el nom i una cinta per poder-la
penjar.
6- Es recomana que els nens/es vinguin esmorzats a l’escola. En cas de
portar-ne per esmorzar a mig matí, es recomana que el portin en carmanyola (per reduir els residus).
7- Els nens i les nenes porten aigua. Recomanem que
utilitzin cantimplores o ampolles
reutilitzables (per reduir l’impacte mediambiental dels plàstics d’un
sol ús)
8- Els dimecres establim portar fruita per esmorzar.
9- En cas de voler celebrar l’aniversari convidant a
esmorzar, no està permès portar
pastissos elaborats a casa (per motius de responsabilitat sanitària).
10- Cada nen/a ha de portar una motxilla marcada amb el nom.
11- Es
prega que no es portin motxilles amb
rodes.
12- Cada nen/a ha de portar una carpeta mida foli. Dins la carpeta hi anirà l’agenda escolar (serà el mitjà de comunicació família – escola, us
la possibilitarà l’escola). Si voleu dir alguna cosa al mestre/a tutor/a,
haureu de deixar l’agenda oberta dins la carpeta.
13- Utilitzarem el xandall
de l’escola els dies de sortides/ excursions.
14- Per a qualsevol
informació i consulta estem a la seva disposició ELS DIMECRES DE 12.30 h a 13.30
h
15- Es
prega als pares que no portin el nen/a a l’escola en cas de diarrea, febre o
altres símptomes de qualsevol malaltia, polls...
16- A l’escola no estem autoritzats a subministrar
medicaments. Si el vostre fill/a
necessita medicar-se, mireu de fer coincidir les preses en hores fora de
l’horari escolar.
17- En cas de que el vostre fill o filla pateixi alguna al·lèrgia, intolerància o dolència a
tenir en compte informeu-nos a la secretaria del centre.
18- A l’escola no es poden portar telèfons mòbils.
19- A l’escola està
prohibit portar : joguines, “slime”, cromos...
LA REUNIÓ DE PARES I MARES SERÀ : EL 05 DE SETEMBRE
A LES 11:30h. (els nens i nenes no han d’assistir a la reunió)
|
EL
MATERIAL ES RECOLLIRÀ EL DIA 5 DE SETEMBRE DESPRÉS DE LA REUNIÓ A LES
RESPECTIVES CLASSES.
|
L’Equip de
mestres de Cicle Inicial.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada