NORMES DEL CURS 19-20 PER ALS ALUMNES DE CI (1r i 2n)





NORMES DEL CURS 19-20 PER ALS ALUMNES DE CI (1r i 2n)

1-    Els alumnes entraran a l’escola per la porta que hi ha sota els porxos de l’entrada principal (està senyalitzada).
2-    L’entrada al centre és a les 9 del matí i a les 3 de la tarda.  La porta es tancarà 5 minuts més tard. Si un nen/a arriba tard per causes justificades, el responsable de l’alumne haurà de passar per secretaria i signar la justificació del retard.
3-    La sortida del centre és a les 12:30h i a les 16:30h . A l’hora de sortir, les mestres acompanyaran als alumnes a la sortida, per la mateixa porta d’entrada, on hi ha d’haver la persona que els ha de recollir (pares, avis,…). A partir d’aquest moment les mestres no es faran càrrec dels nens. En el cas que sigui una altra persona qui hagi de recollir al nen/a, els pares hauran d’avisar a la mestra i autoritzar-la per escrit a la secretaria del centre. Si un nen/a ha de sortir de l’escola abans de l’hora, haurà de portar l’avís i el justificant a la seva mestra.
4-    A partir del mes d’octubre els nens/es han de venir amb la bata. I a partir de l’1 de juny  no cal que la portin.
5-    TOTA LA ROBA que fa servir el nen/a a la classe (anorac, abric, jaqueta, bata, tovalloleta …) ha d’estar marcada amb el nom i una cinta per poder-la penjar.
6-    Es recomana que els nens/es vinguin esmorzats a l’escola. En cas de portar-ne per esmorzar a mig matí, es recomana que el portin en carmanyola (per reduir els residus).
7-    Els nens i les nenes porten aigua. Recomanem que utilitzin cantimplores o ampolles  reutilitzables (per reduir l’impacte mediambiental dels plàstics d’un sol ús)
8-    Els dimecres establim portar fruita per esmorzar.
9-    En cas de voler celebrar l’aniversari convidant a esmorzar, no està permès portar pastissos elaborats a casa (per motius de responsabilitat sanitària).
10- Cada nen/a ha de portar una motxilla marcada amb el nom.
11- Es prega que no es portin  motxilles amb rodes.
12- Cada nen/a ha de portar una carpeta mida foli. Dins la carpeta hi anirà l’agenda escolar (serà el mitjà de comunicació família – escola, us la possibilitarà l’escola). Si voleu dir alguna cosa al mestre/a tutor/a, haureu de deixar l’agenda oberta dins la carpeta.
13- Utilitzarem el xandall de l’escola els dies de sortides/ excursions.
14-  Per a qualsevol informació i consulta estem a la seva disposició ELS   DIMECRES DE 12.30 h a 13.30 h
15-  Es prega als pares que no portin el nen/a a l’escola en cas de diarrea, febre o altres símptomes de qualsevol malaltia, polls...
16- A l’escola no estem autoritzats a subministrar medicaments. Si el vostre fill/a necessita medicar-se, mireu de fer coincidir les preses en hores fora de l’horari escolar.
17- En cas de que el vostre fill o filla pateixi alguna al·lèrgia, intolerància o dolència a tenir en compte informeu-nos a la secretaria del centre.
18-  A l’escola no es poden portar telèfons mòbils.
19-  A l’escola està prohibit portar : joguines, “slime”, cromos...

  
LA REUNIÓ DE PARES I MARES SERÀ : EL 05 DE SETEMBRE A LES 11:30h. (els nens i nenes no han d’assistir a la reunió)
EL MATERIAL ES RECOLLIRÀ EL DIA 5 DE SETEMBRE DESPRÉS DE LA REUNIÓ A LES RESPECTIVES CLASSES.
 



  L’Equip de mestres de Cicle Inicial.  

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DEURES D'ESTIU CICLE INICIAL

Mural dels animals